PREKIŲ GRĄŽINIMO POLITIKA

 

Bendrosios nuostatos

PREKIŲ GARANTIJOS

  • Pardavėjas pareiškia, kad prekės atitinka šioms prekėms keliamus įprastus kokybinius reikalavimus. Kiekvienos parduotuvėje parduodamos prekės bendros savybės pateikiamos prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme.
  • Pardavėjas neatsako už tai, jeigu parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realių šių prekių savybių dėl kliento naudojamų ryšio priemonių perteikiamo vaizdo ypatybių. Taip pat pačių pakuočių išvaizda gali skirtis nuo vaizduojamų svetainėje.
  • Pardavėjas nėra atsakingas už prekių kokybės pablogėjimą, jei klientas ar asmenys, kuriems klientas perdavė prekes, jas naudojo ne tiems tikslams, kuriems tokios prekės yra paprastai naudojamos, nesilaikė instrukcijose nurodytų reikalavimų, pažeidė prekių transportavimo, laikymo, naudojimo ir / ar sandėliavimo taisykles, taip pat, jeigu matomi prekių įpakavimo ar kiti išoriniai defektai, kurie raštu neaptarti prekių perdavimo metu, ar prekių kokybės pablogėjimas yra sukeltas kliento ar kitų asmenų, kuriems klientas pardavė prekes, veiksmų.

 

 PREKIŲ GRĄŽINIMAS

  • Klientui parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos ir grąžinamos remiantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, patvirtintomis LR ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo".
  • Prekių grąžinimo atveju, pirkėjas prekes gali grąžinti į fizinę parduotuvę arba paštomatu. Paštomato pristatymo mokestį turi mokėti klientas. 
  • Pardavėjas prekės iš kliento priima, jeigu: prekė nenaudota, nepraradusi savo prekinės išvaizdos bei nėra sugadinta kliento, pateikiama originalioje tvarkingoje pakuotėje, grąžinama pilna prekės komplektacija, klientas pateikia prekės įsigijimo dokumentą.
  • Prekė nekeičiama, neatlygintinai trūkumai nešalinami ir pinigai negrąžinami, jei prekės trūkumų atsirado dėl to, kad klientas pažeidė prekės naudojimo ar saugojimo taisykles.
  • Grąžinamoms prekėms taikomas grąžinimo administravimo mokestis 5 eur/užsakymui, vaizdo/garso/IT elektronikos prekėms - 10 eur/užsakymui, kuris išskaičiuojamas iš grąžintinos sumos.
  • Norėdamas grąžinti prekę(-es) remiantis taisyklių prekių grąžinimo pirmu punktu, pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo prekių pristatymo pirkėjui dienos, informuodamas pardavėją elektroniniu paštu info@ubudu.lt, nurodant grąžinamos prekės pavadinimą, užsakymo numerį ir grąžinimo priežastis. Siunta turi būti: 

- siunčiama LP EXPRESS arba OMNIVA paštomatu;
pilnos komplektacijos;
siuntinyje įdėta informacija - užsakymo kodas, Jūsų vardas ir pavardė, kontaktinis telefono numeris.
saugiai, patvariai supakuota;
su užklijuotu siuntos lipduku - siuntos kodą mes Jums atsiųsime el.paštu.
- SVARBU: grąžinant siuntinį kitu būdu pasiliekame teisę jo nepriimti ir siuntos kaštų nepadengti. Už grąžinamo siuntinio tinkamą supakavimą ir grąžinimą mums atsako siuntėjas.

     

    Kokybiškų internetu pirktų prekių grąžinimas

    Jeigu internetu įsigyta prekė neatitiks Jūsų lūkesčių per 14 dienų galėsite ją grąžinti ir atgauti už prekę sumokėtus pinigus. Grąžinama prekė turėtų būti nenaudota, pilnos komplektacijos, nepraradusi prekinės išvaizdos ar kitaip nesugadinta, su tvarkinga originalia pakuote. Tačiau visuomet rekomenduojame kreiptis į mus dėl prekės naudojimo konsultacijos, kurios metu galėsime atsakyti į jums kylančius klausimus ar neaiškumus.

    Nekokybiškų prekių grąžinimas

    Gavus nekokybišką prekę prašome apie tai pranešti mums elektroniniu paštu info@ubudu.lt arba telefonu +370 639 11199. Rekomenduojame prieš siunčiant prekę mums apie galimą prekės gedimą pasikonsultuoti telefonu. Gavus prekę su mechaniniais pažeidimais prašome apie tai pranešti ne vėliau kaip per 4 dienas!
    Nekokybiškos prekės priklausomai nuo gedimo pobūdžio gali būti: remontuojamos, keičiamos naujomis, keičiamos analogiškomis, atitinkamai sumažinama prekių kaina arba grąžinami sumokėti pinigai. 

    Tam tikroms prekėms suteikiama gamintojo garantija, kurios terminai ir kitos sąlygos nurodomi tokių prekių aprašymuose bei detalizuojami garantiniame talone.

    Prekes garantiniam aptarnavimui pristatykite į ubudu.lt garantinio aptarnavimo punktą adresu Tvirtovės al. 88, Kaunas. Prekes pristatant garantiniam aptarnavimui kartu reikia pateikti prekės dokumentus. Prekės aptarnavimui turėtų būti pristatomos pilnos komplektacijos (siekiant tiksliai nustatyti gedimo pobūdį) ir švarios (už nešvarių prekių valymą prieš aptarnavimą gali būti imamas minimalus 10 € valymo mokestis arba prekė gali būti nepriimama garantiniam aptarnavimui.

    Garantinio aptarnavimo teikimo metu dėl gamintojo kaltės atsiradę gedimai šalinami per šiuos terminus: 14-21 dienų nuo prekės perdavimo garantinį aptarnavimą atliekančiam servisui arba per gamintojo nustatytą laikotarpį, jei garantiniam remontui atlikti būtina detalė turi būti pristatyta iš užsienio. Visais atvejais garantinį aptarnavimą siekiama atlikti per kuo trumpesnį laiką.

    Garantinio aptarnavimo teikimo metu dėl kliento kaltės atsiradę gedimai šalinami pagal atskirą serviso kainyną įvertinus gedimo priežastis. Gedimo nustatymo įkainis 10 €.

    Pardavėjo teikiama kokybės garantija neapriboja ir nevaržo vartotojų teisių, kurias įsigijus netinkamos kokybės prekę ar paslaugą, jiems nustato teisės aktai.

    Kokybiškų, pirktų ne internetu, prekių grąžinimas

    Įsigydami ne maisto prekes parduotuvėje, turite keturiolika dienų, per kurias nuo prekės įsigijimo galite pakeisti nusipirktus daiktus analogiškais kitokių matmenų, formos, spalvos, modelio ar komplektiškumo daiktais.

    Vis dėlto, reikėtų įsidėmėti, kad galite pasinaudoti prekių grąžinimo teise, tik tuomet, jeigu jūsų įsigytas daiktas nebuvo naudojamas, yra nesugadintas, nepraradęs prekinės išvaizdos ir pirkėjas turi daikto pirkimą iš pardavėjo įrodančius dokumentus.

    Tradicinėje prekyboje pirkėjo galimybės grąžinti tinkamos kokybės prekes yra labiau apribotos nei, pavyzdžiui, sudarant nuotolines sutartis ar sutartis ne prekybos patalpose, kadangi vartotojai įsigydami prekes tradicinėse parduotuvėse turi galimybę daiktus pamatyti gyvai, juos pasimatuoti, palyginti ir įvertinti. Pirkėjai neturėtų praleisti to pro akis ir šiomis sąlygomis pasinaudoti atidžiai rinkdamiesi prekes.

     

    Kokybiškos prekės, kurių negalima grąžinti

    Mažmeninės prekybos taisyklės išskiria sąrašą daiktų, kurie yra negrąžintini. Įsigiję ne internetu pirkėjai neturi teisės grąžinti:

    tabaką ir tabako gaminius;
    parfumerijos, kosmetikos ir tualetinius preparatus;
    fotografijos ir kinematografijos prekes;
    spausdintas knygas, reprodukcijas ir kitus poligrafijos pramonės dirbinius;
    audinius;
    kiliminę grindų dangą (išskyrus kilimus ir kilimėlius),
    megztus vyriškus, berniukų, moteriškus arba mergaičių apatinius drabužius;
    kūdikių drabužėlius;
    pėdkelnes, kojines, puskojines ir kitus panašius dirbinius; 
    siūtus vyriškus, berniukų, moteriškus arba mergaičių apatinius marškinius, naktinius marškinius, pižamas ir panašius dirbinius;
    liemenėles, juosmenis, korsetus ir panašius dirbinius;
    perlus, brangakmenius, tauriuosius metalus bei jų dirbinius (išskyrus dirbtinę bižuteriją);
    mašinas ir mechaninius įrenginius;
    elektros mašinas ir įrenginius, garso įrašymo ir atkūrimo bei televizijos vaizdo ir garso įrašymo ir atkūrimo aparatus;
    antžeminio transporto priemones;
    laivus, valtis ir plaukiojančius įrenginius
    optikos, fotografijos, kinematografijos, matavimo, kontrolės, medicinos arba chirurgijos prietaisus ir aparatus;
    laikrodžius;
    muzikos instrumentus;
    ginklus ir šaudmenis;
    baldus, patalynės reikmenis, šviestuvus;
    žaislus, žaidimus (išskyrus sporto ir meškeriojimo reikmenis);
    meno kūrinius, kolekcionavimo objektus ir antikvarinius daiktus;
    naudotas prekes, įsigytas specializuotose parduotuvėse ar turgavietėse 
    augalus, gyvūnus ir tinkamos kokybės maisto prekes;
    sveriamas ir matuojamas prekes, kurios pirkėjo pageidavimu buvo specialiai paruoštos, atpjautos ir pan.

    PASTABA! Jeigu Jūsų įsigyta prekė patenka į negrąžintinų prekių sąrašą, bet Jūs nesate ja patenkintas, vis tiek galite kreiptis į mus ir mes būtinai pasistengsime padėti surasti tinkamą sprendimą.

    Prekių grąžinimo adresas:

    Adresatas: ubudu.lt

    Telefonas: +370 639 11199

    OMNIVA arba LP EXPRESS paštomatu: RIMI Europos siuntų terminalas, Europos pr. 43, 46329 Kaunas

    REKOMENDUOJAMA:  prieš grąžinant kreiptis telefonu ar el.paštu.

    BŪTINA: grąžinti pagal aukščiau nurodytas taisykles.